I'll try my best to be honest.
I can still not fit in my new classes, my new teachers, or my new classmates......
Maybe it is because all the people I know well  have left me and have kept going ahead.
Only Johnson has been staying on the crossroad......
But unfortunately, Johnson does not want to stop. He also wanna keep going like others.
Maybe gods should give Johnson more time to accept all th differences he's met.
Or maybe Johnson should open his mind and use his passion to make more friends......
Oh, that would definately be a really hard work for Johnson......

Luckly, Johnson made his first step crossed out today.

今天很高興能夠跟班上的鹿港人繼續聊天~~~
他是一個人很好的一位男生,雖然他自己承認是個運動B咖,
但是個性開朗的他倒是給了我不少歡笑^__^
總有一天,我會請他帶我重遊鹿港,
我一定要在那邊買下小時後買不起的陶瓷娃娃和好多好吃的美食~~

今天也是我跟馬來西亞男生的第二次對話
我希望未來的某一天我能夠帶著他到他所渴望的故宮參觀,
一起對著翠玉白菜驚嘆連連~~
明天就要拿給他看我小時後在馬來西亞買的一件小T-shirt~
上面可是有馬來半島的地圖唷!! 好期待他的反應呢......呼~

今天一早真的是很高興沒有白選了現代公民與經濟
美筠教授(據說是美筠媽媽)讓我見識到了通識課程的甜度何在......
更可貴的是,一群地理人混雜著甲乙兩班在下課之後的文薈廳開心地玩著大老二
噢,好珍惜那段歡笑又搞怪的時光..........................

Oh god, I certainly believe that I need MUCH MORE sunshine and HAPPINESS!!

撲克牌占卜目前經營的不太順利,我總是沒辦法洗乾淨手上的牌
或許在我加入占星社前,我的工作就是要把牌洗好吧??
天知道我要把洗牌的手勢做的多徹底,老天爺才肯善罷甘休........................

我開始猶豫要不要參加系啦啦了......我喜歡團隊合作,也喜歡揮灑青春的汗水
但我不曉得我是否能禁得起短時間密集的訓練和無條件以啦啦優先的概念
老天爺請你幫我做主我該如何是好吧......

Wish to be more happier in my new college life.

arrow
arrow
    全站熱搜

    甫 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()